Hogyan történik az influencer marketing mérése? Rövidesen megválaszolom, de előbb pár statisztika: vitathatatlan, hogy az influencer marketing ma az egyik […]
Kategória: Google Data Studio tippek
10.000 = 60.000 + X | Mennyi az X?
Egy alapvető marketinges egyenlet, amely sajnos a mai napig nem iskolapélda… Míg 4-5 évvel ezelőtt azon is küzdöttünk az ügyfelekkel, […]
Facebook hirdetés és a Google Ads – összefüggések
Facebook hirdetés és Google Ads – hozz ki többet a PPC kampányaidból Facebook hirdetés és Google Ads nélkül ma már […]
Így elemezd a LinkedIn céges oldal eredményeit
A LinkedIn céges oldal az egyik leghatékonyabb B2B (és bizonyos esetekben B2C) marketing platform, amely ma meghatározó szerepet tölt be […]
Instagram üzleti profil – így elemezd egyszerűbben
Az Instagram – köszönhetően az Instagram üzleti profil bevezetésének – viharsebességgel hódította meg az internetet, és mára már átlépte a […]
Jelen van a céged Facebookon? Akkor ez Neked szól
Sok marketingesnek és cégvezetőnek fáj a feje az elemzésektől, és sem időt, sem energiát nem fordít arra, hogy kicsit a […]
GDS – Egyedi mutatók, értékesítési tölcsér ábrázolás
Az ingyenesen használható Google Data Studio (továbbiakban GDS) egy kiváló vizualizációs eszköz arra, hogy az értékesítési tölcsér felépítését, illetve minden, […]