Marketing költségcsökkentés

Szeretnéd egyetlen eszköz segítségével csökkenteni a hirdetési költségeid és a kampányok menedzselésével töltött időt? Hagyd abba a felesleges pénzégetést és időpazarlást… ismerd meg a Google Data Studio-t.

A Google Data Studio a Google ingyenesen használható, interaktív elemző megoldása, amely komoly hozzáértés nélkül, pofonegyszerűen használható. Segítségével egyetlen áttekinthető felületen megjelenítheted a különböző online marketing csatornáid eredményeit, költségeit, fontosabb mutatóit. Ráadásul olyan összefüggéseket is fel tudsz tárni, amelyek egyébként rejtve maradnának.

Mit jelent az interaktivitás?

A Google Data Studio-nak alapvetően két nézete van: az egyik a megtekintés, a másik a szerkesztés. Különféle szűrőket (pl. dátum, forrás, adatforrás) adhatsz hozzá a jelentésekhez, amelyeket a megtekintés nézetben pár kattintással átállíthatsz. Egy PPC kampány esetében például pillanatok alatt átlátod a fontosabb mutatókat, amelyeket időintervallum és kampány szintjén is tudsz vizsgálni.

Egy jelentés összerakása mindössze pár órát vesz igénybe, és onnantól kezdve nettó profitot tud termelni. Gondolj csak bele: céged összes fontosabb mutatóját egy felületen meg tudod jeleníteni, így felettesed, vagy Te magad is könnyedén átlátod, hogyan alakultak a különböző marketing kampányok. Ha pedig ügynökségi székben ülsz, ügyfeleid számára olyan riportolási rendszert dolgozhatsz ki, amely egyszerre lesz profi, hatékony és érthető minden résztvevő számára.

Marketing költségcsökkentés az eredmények növelésével

A Google Data Studio 100%-ig ingyenesen használható. Ahhoz, hogy adatokat tudj információvá alakítani vele, szükség lesz úgynevezett csatlakozókra. A Google termékei, mint például a Google Ads, Google Spreadsheet, Google Analytics, Search Console, vagy Youtube Analytics szintén díjmentesen használható, így a legtöbb KKV számára ez nem jelent többletköltséget.

Ahhoz, hogy egyéb forrásokból is be tudd csatornázni az adatokat, szükséged lesz külső csatlakozóra. Ennek segítségével meg tudod jeleníteni a Facebook kommunikációd, a Facebook hirdetéseid, LinkedIn céges posztjaid, LinkedIn hirdetéseid, Instagram oldalat mutatóit, vagy akár a Mailchimp levélküldéseid eredményeit is.

Ügynökségünk hosszú hónapokon át tartó kutatást és elemzést követően a Supermetrics csatlakozót választotta, amely jelen pillanatban a legjobb ár/érték arányú connector a piacon. Ha csak néhány eszközre használod, úgy mindössze párezer forintos havidíj mellett használatba veheted, ügynökségként pedig a havidíj többszörösét meg tudod takarítani azzal, hogy kollégáid töredék időt töltenek az elemzésekkel.

Kattints és próbáld ki 14 napig ingyen!